Expeditie klantgeluk blog
Inspiratie en inzichten rondom klantgeluk
Nationaal Golf Congres – keynote & workshop
Keynote & Workshop Afgelopen week mochten wij op het Nationaal Golf Congres 2018 aftrappen met onze keynote. Fantastisch dat we in 't Spant in Bussum voor 350 deelnemers ons verhaal mochten vertellen. www.nationaalgolfcongres.nl Daarna nog [...]
Dutch Pet Conference – Customer Experience Parallelsessie – 20-11-2017
Tijdens de Dutch Pet Conference op 20 november 2017 verzorgen wij in een inspirerende Customer Experience Parallelsessie. Bereik je met een klantgeluk-strategie betere resultaten? Wil je antwoord op deze vraag? Ga dan met ons op [...]
Geluksblog [4/4] – 7 Blue Zone inzichten voor betere prestaties in je bedrijf of organisatie
De meesten van ons hebben de afgelopen periode kunnen genieten van de vakantie. Een periode waarin we tijd hebben om te genieten, na te denken over ons leven, ons werk en wat ons echt gelukkig [...]
Eigenlijk moeten we allemaal op expeditie!
Eigenlijk zou je je hele organisatie in moeten richten alsof je op expeditie bent! Exponentieel groeiende technologie, disruptie en daarmee snel veranderende klantbehoeftes zijn een gegeven. Dat vraagt om flexibiliteit, het vermogen snel in te [...]
Het Klantgeluk-Kompas
Expeditie Klantgeluk wenst je het allerbeste voor het nieuwe jaar. Durf jij in 2017 met je organisatie en ons op expeditie te gaan? Expeditie Klantgeluk is een hands-on workshop voor organisaties met als resultaat [...]
Geluksblog [3/4] – Organisaties met gelukkige medewerkers en klanten, leven langer!
Gelukkig langer leven Wist je dat mensen met een optimistische levenshouding, die zich bovendien nuttig voelen, gezonder zijn en langer leven? Dat blijkt uit allerlei onderzoek. Waarom dat zo is weten wetenschappers nog niet. Waarschijnlijk [...]