Expeditie klantgeluk blog
Inspiratie en inzichten rondom klantgeluk
Design thinking als sleutel tot klantgeluk
Als ik zeg dat ik een methode heb waarmee jij jezelf gelukkig kunt maken, dan kan ik me aansluiten bij een lange rij kwakzalvers en zelfhulpgoeroes. Jezelf gelukkig maken berust op interne factoren, die kracht [...]
Geluksblog [2/4] – “Waar precies ligt dat geluk voor het oprapen dan?” Loesje
Zoals ik in mijn vorige blog beschreef, gebruiken we het woord ‘geluk’ in het dagelijks leven heel vaak. En toch weten we weinig over wat gelukkig maakt. Om hier meer zicht op te krijgen richting [...]
Geluksblog [1/4] – Expeditie Klantgeluk
Wij, Robèrt Guérain en Jelle Ganzeveld hebben deze zomer onze zinnen gezet op het begin van een ware Expeditie. Nee, geen spannende vakantie, maar een nieuw uniek project, Expeditie Klantgeluk genaamd. Met Expeditie Klantgeluk (#EKG) investeer je [...]