Klantgeluk workshops, strategiesessies, presentaties en advies
Workshops en strategiesessies
Kom met je team in actie tijdens deze inspirerende reis naar een winnende klantstrategie. Ga met ons op Expeditie Klantgeluk en daag je organisatie gedurende een aantal etappes echt uit.
Deze integrale en laagdrempelige interventie is voor organisaties die op een dynamische manier willen veranderen. De praktische en visuele aanpak geeft iedereen in de organisatie een helder inzicht in de bouwstenen van klantgeluk. Daarmee leg je samen met je medewerkers, de basis voor vruchtbare klantrelaties, behoud of groei van omzet, plus gezonde resultaten.
Tijdens de workshops/ strategiesessies ontstaat er met hulp van facilitators in groepsverband, optimaal inzicht in de belevingswereld van klanten. De integrale aanpak laat je daarbij de samenhang van alle onderdelen en activiteiten ervaren. Zo ontstaat er meer betrokkenheid en kan er vorm gegeven worden aan uitzonderlijke klantgerichtheid, gelukkige klanten en duurzame resultaten.
De drie Expeditie Klantgeluk workshop/ strategiesessie mogelijkheden:
- 1-daagse workshop/ strategiesessie, waarbij we ons met name zullen richten op etappe 1, 2 en 3 van de expeditie (huidige klant, klantinzicht, klantbeleving en klantreis). Deze kan in een later stadium aangevuld worden met wederom een 1-daagse voor etappe 4, 5 en 6.
- 2-daagse workshop/ strategiesessie, waarbij we de eerste dag met de drie ‘klant’ etappes aan de slag gaan, gevolgd door dag twee, waarbij de organisatie centraal staat.
- Maatwerk design, indien de situatie en context dat vraagt (white label/ Incompany).
Na afloop van de Expeditie Klantgeluk ontvang je het #EKG logboek met daarin een verslag en analyse van de expeditie, inclusief een visuele terugkoppeling in het Klantgeluk – Kompas (canvas).
Tijdens en na deze expeditie krijg je antwoord op o.a. deze vragen:
- Wat zijn de niet geuite wensen van je klant?
- Welke toegevoegde waarde kun je leveren? En hoe maximaliseer je klantwaarde?
- Hoe kan je de klantbeleving versterken en klanten verrassen en enthousiast maken?
- Aan welke knoppen moet je draaien, wil je excellente service realiseren?
- Hoe realiseer je intern de benodigde synergie en betrokkenheid?
- Hoe zorg je dat je wendbaar blijft en groeiambities realiseert?
Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Neem vandaag nog contact met ons op!
Presentatie klantbeleving en klantgeluk
Je ziet dat klantgerichtheid en het realiseren van een optimale klantbeleving steeds belangrijker wordt voor jouw organisatie. Maar hoe nu starten en de concurrentie voor blijven? Deze presentatie is een eerste stap op weg naar je winnende klantstrategie.
Tijdens deze Expeditie Klantgeluk presentatie ga je met ons op een inspirerende en interactieve reis over het rendement van een optimale klantbeleving en klantgeluk. Je kruipt daarbij zowel in de huid van de klant als die van de organisatie. We geven in hoog tempo tal van aansprekende voorbeelden en anekdotes van organisaties die zich onderscheiden in uitzonderlijke klantgerichtheid en klantgeluk creatie. Je kan geïnspireerd, met nieuwe inzichten en concrete oplossingen weer aan de slag om kansen te benutten.
In overleg kunnen we presentaties verzorgen van 25 tot 45 minuten. Interesse? Neem vandaag nog contact met ons op!
Advies klantbeleving en klantgeluk
Wij geven organisatieadvies over klantgerichter werken, het realiseren van een klantgerichte cultuur, de ontwikkeling van nieuwe klantconcepten.
Onze visuele en praktische aanpak geeft een goed fundament om strategische keuzes te maken en acties te benoemen. Zo ontwerpen we samen een strategische ‘roadmap’ en een operationeel plan, dat zorgt voor de realisatie van de ambities. Vanuit een ‘nulmeting’ gaan we met je in gesprek, over wat er goed gaat, waar de uitdagingen liggen en waar je kan gaan excelleren.
Nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden? Neem vandaag nog contact met ons op!
We maken graag een voorstel dat aansluit bij je behoeften.